În sfârşit, Alma a juns în Europa
Puţin ironic, data lansării mult aşteptatului F.E.A.R. 2 se dovedeşte să coincidă cu ziua de 13
februarie care pe deasupra mai este şi vinerea.
Dorind să profite de această coincidenţa şi poate să fie puţini
originali, cei de la Warner Bros plănuiesc să promoveze jocul în Londra prin
îmbrăcarea unor pisici negre cu haine pe care să scrie F.E.A.R 2. Pe lângă
faptul că astăzi multor londonezi superstiţioşi o să le fie frică să iasă din
casă, acum vor trebui să se ferească şi de reclamele în mişcare din Londra.
Dacă promovarea puţin bizară e făcută pentru a atrage atenţia și de a
înspăimânta puţin londonezii, există motive de ,,fear’’ şi pentru gameri. Dintr-un
interviu cu Matt Rice şi Nate Cleveland,
amândoi ingineri de software AI la Monolith, reiese că deşi AI-ul primul
F.E.A.R era destul de inteligent, în F.E.A.R 2 se pare ca nivelul I.Q.-ului a
crescut cu puţin mai mult. Inamicii ,,deşteptaţi’’ se vor folosi acum mai bine
de mediul înconjurător, vor ştii să se ascundă mai cu atenţie în spatele
zidurilor, a maşinilor în care vor trage în motor să explodeze (kamikaze ăştia),
te vor urmări mai cu atenţie şi vor lua în calcul mai multe posibilităţi de a
te ataca. Şi acestea sunt doar bonusuri faţa de cum am fost obişnuiţi în
F.E.A.R 1.